Novice 2

Food Service

Celostne rešitve za gostinstvo !

Novice 2

 

Pozitivnost krompirčka !

ProFri, združenje proizvajalcev ocvrtih izdelkov, je za oktober 2014 napovedalo prvi Državni teden ocvrtega krompirčka. McCain je ena izmed družb, ki so pobudo podprle in omogočile.

Cilj Državnega tedna ocvrtega krompirčka kot skupnega sektorskega in strukturnega projekta je izboljšati javno podobo in poslovne rezultate proizvajalcev ocvrtih izdelkov.

 

Ocvrti krompirček s prilogo je kot prigrizek še vedno nekaj, kar si številni potrošniki z veseljem privoščijo. Krompirček je prazničen, zabaven, enostaven in slasten! To so pozitivni vidiki besede »ocvrt«.

Isti krompirček pa se hkrati spopada tudi z negativno podobo: z miti in dejstvi o nezdravi hrani, o debelosti in neodgovornosti, ki potiskajo krompirček v kot, kamor pa kot enostaven in pošten izdelek ne spada. Tovrstne predsodke bi radi korigirali, izpodbili ali vsaj oslabili. In sicer objektivno.

 

V okviru Državnega tedna ocvrtega krompirčka bo šlo predvsem za informiranje o izvoru, predelavi, obrtni spretnosti in veščinah, potrebnih v družbah za proizvodnjo ocvrtih izdelkov.